ရန္ကုန္ ျပည့္တန္ဆာလုပ္ငန္း ေပါက္ကဲြမႈ – အသက္မျပည္႔ေသးသူမ်ားမဖတ္ရ

Image
ရန္ကုန္မွာ ျပည့္တန္ဆာ၊ ဖာ သယ္အလုပ္ လုပ္ကိုင္စားေနရတဲ့ မိန္းခေလးေတြ အလြန္ေပါမ်ားလာေနပါတယ္။ အသက္မျပည့္ေသးတဲ့ ခေလးေတြအမ်ားအျပားပါ၀င္ေနပါတယ္။ အသက္ ၁၅ ႏွစ္ကေန ၁၈ ႏွစ္ေလာက္အရြယ္ေလးေတြအမ်ားအျပားပါ၀င္ေနပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာ ေပၚတင္နီးပါး ဖာတန္းေတြလဲ ေပၚလာေနပါတယ္။ ရန္ကုန္ ညဘက္မွာ ဆုိရင္၊ ကားလမ္းေဘးမွာ မိန္းခေလးေတြ အစုလုိက္၊ အစုလုိက္ရွိပါတယ္။ တညလုံးေခၚမွ တေယာက္ကုိ ၃ ေသာင္း ၄ ေသာင္းဘဲေပးရပါတယ္။ ကုိယ့္မိဘအိမ္ကုိယ္ေနတဲ့ ေက်ာင္းသူ အရြယ္ေလးေတြလည္း ျပည္တန္ဆာလုပ္ၾကပါတယ္။ အဆက္အသြယ္နဲ့ေခၚလို့ရပါတယ္။ အရင္က တညလုံေခၚအိပ္မွ ၁ သိန္းေလာက္ေစ်းေပါက္ေနရာကေနအခုကအခါ ၇ ေသာင္း ၈ ေသာင္းေလာက္အထိေစ်းက်ေနပါတယ္။ အဆက္အသြယ္ေတြကေနတဆင့္ ဗုိက္ဗာတုိ့ မက္ဆင္ဂ်ာတုိ့ကေန ဓာတ္ပုံေတြပုိ့ေပးပါတယ္။ ႀကိဳက္တဲ့ေကာင္မေလးကုိ ေခၚလုိ့ရပါတယ္။ ပါကင္ေဖါက္တယ္ဆုိတာလဲ ရွိပါေသးတယ္၊ လိမ္္ဆက္ဆံဖူးျခင္မရွိေသးတဲ့ အသက္ ၁၄၊ ၁၅ ၁၆ အရြယ္ခေလးေတြကုိ သုံးေလး သိန္းေပးၿပီး၊ ေပ်ာ္ပါး သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ တရုတ္ေတြ ႏုိင္ငံျခားသားေတြ ဂ်ပန္ေတြ ကုိရီးယားေတြကုိ ပါကင္ ေဖါက္ဖုိ့ ဆုိၿပီး ခေလးေတြကုိ သိန္း သုံးေလဆယ္ နဲ့ ျပည္တန္ဆာလုပ္ခုိင္းတာေတြလဲရွိေနပါတယ္။ ...

အမ်ိုးသားထုႀကီး သိခ်င္ေနတဲ့ “ဂ်ပန္အျပာမင္းသမီးေတြ ကေလးတစ္ေယာက္လို အသံက်ယ္ႀကီးနဲ႔ “ကိမုခ်ိ”ဘာညာ ေအာ္ဟစ္ျငီးတြားျကျခင္း အေျကာင္းအရင္း”

ဘာလို႔မ်ားေအာ္ေနၾကတာပါလိမ့္ ? ?

ဂ်ပန္ညစ္ညမ္းဗီဒီယိုေတြဟာဆိုရင္ အာရွအျပာ ေလာကမွာ ကမာၻကိုျဖန႔္က်က္မႈ႕ အားအေကာင္းဆုံးဘဲ ဆိုတာကေတာ့ဧကန္မုခ်ပါဘဲ။
အေနာက္တိုင္းစတိုင္ အျပာကားေတြနဲ႔ ဇာတ္လမ္းဇာတ္သေဘာခ်င္း နီးပါးတူေနရင္ေတာင္မွဘဲ ဂ်ပန္ညစ္ညမ္းဗီဒီယိုေတြ ဟာပိုၿပီးလူႀကိဳက္မ်ားေနပါေသးတယ္။
ပရိသတ္ေတြအၾကားေရပန္းစားတဲ့ ဇာတ္လမ္းအမ်ိဳးအစားမ်ားစြာရွိပါတယ္။ဥပမာ-(Bukkake, Gokkun, Omorashi, tentacle erotica စတာေတြအျပင္ တျခားထူးထူးဆန္းဆန္း ႐ိုက္ကူးထားတဲ့ဇာတ္လမ္းေတြအမ်ားႀကီးရွိပါေသးတယ္။)

ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုဇာတ္လမ္းမ်ိဳးဘဲျဖစ္ေနပါေစ ဂ်ပန္အျပာကားေတြရဲ႕ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ မင္းသမီးေတြဟာ အသံအက်ယ္ႀကီးနဲ႔ ကေလးတစ္ေယာက္လို အၿမဲတမ္းေအာ္ဟစ္ၾက၊ ငိုယိုၾကတာပါဘဲ။
အဲ့လို တာရွည္စူးရွစြာေအာ္တဲ့အသံေတြထဲမွာ အေတာ္မ်ားမ်ားပါဝင္တာတဲ့အသံေတြကေတာ့ “kimochii” “iku iku” စတာေတြျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၾကားလိုက္ရတဲ့သာမာန္ပရိသတ္ေတြကလည္းမၾကာခဏဆိုသလို ဘာလို႔မ်ားပါလိမ့္ ဆိုၿပီး တအံ့တျအက်န္ေနခဲ့ရပါတယ္။

အျပာဇာတ္ကားဆိုတာဟာ လူေတြရဲ႕လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ စိတ္ကူးယဥ္မႈ႕အေတြးေတြရဲ႕ ထြက္ေပါက္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာဆိုရင္ လိင္ကိစၥဆိုင္ရာအေတြးေတြ ဟာအျပစ္ကင္းတဲ့မိန္းကေလးမ်ိဳး၊ ကေလးဆန္တဲ့မိန္းကေလး မ်ိဳးေတြအေပၚကို အတင္းအဓမၼသက္ေရာက္ေနတာေၾကာင့္

အခ်ိဳ႕ေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားကို ေ႐ြးခ်ယ္ကာ ငယ္႐ြယ္ႏု ပ်ိဳသြားေအာင္ မိတ္ကပ္မ်ားျပင္ဆင္ခ်ယ္သေပးျခင္း၊ အဝတ္အစားမ်ားဝတ္ဆင္ေပးျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ကာ
၎အမ်ိဳးသမီးေလးမ်ား ကိုလိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ စိတ္ေက်နပ္မႈ႕ေတြ အတြက္ အသံခ်ည့္ သီးသန႔္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခိုင္းထား တာေတြပါရွိပါတယ္။

ထိုအသံေတြကိုလည္း အမ်ိဳးအစားခြဲျခားထားကာ
The Sound of Innocence
ဒီအသံမ်ိဳးကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္အမ်ိဳးသမီးဟာ ေက်ာင္းသူေလးတစ္ေယာက္ထက္အျပစ္ပိုကင္းစင္ေသာ အသံမ်ိဳးျဖင့္ ၿငီးတြားေအာ္ဟစ္ရတာမ်ိဳးျဖစ္ၿပီး ဆယ္ေက်ာ္သက္ေကာင္မေလးေတြ၏စိတ္ကူးထဲကအတိုင္း လူႀကိဳက္မ်ားေအာင္ျပဳလုပ္ရျခင္းျဖစ္သည္။

၎အသံမ်ိဳးကို ဂ်ပန္အျပာဇာတ္ကားမ်ားရဲ႕႐ိုးရာအတိုင္းအားေကာင္းေကာင္း နဲ႔ေယာက္်ားတစ္ေယာက္က မိန္းကေလးတစ္ဦးရဲ႕ အပ်ိဳရည္ကိုပထမဦးဆုံး အႀကိမ္အျဖစ္ ယူေသာအခါမ်ိဳးတြင္ လည္းေကာင္း၊ မိန္းကေလးအေပၚသိမ္းပိုက္စိုးမိုးေသာအခါတြင္လည္းေကာင္း အသုံးျပဳေလ့ရွိသည္။
The Sound of Submissiveness
ဂ်ပန္တို႔၏ထုံးစံအတိုင္း မိန္းမတို႔သည္ အၿမဲတမ္းနာခံႏွိမ့္ခ်ရမည္ဟု သတ္မွတ္ထားသည့္အတိုင္း ဇာတ္ကားမ်ားထဲတြင္ အင္အားႀကီးေသာ ေယာက္်ားနွင့္ အျပစ္ကင္းေသာ၊နာခံတက္ေသာ၊လိုက္နာတက္ေသာ မိန္းမႏွင့္သာ ျဖစ္ပ်က္ေလ့ရွိၾကသည္။

Sound of Submissiveness ရဲ႕အဓိပၸာယ္မွာ ဂ်ပန္pornကားမ်ားထဲတြင္ အမ်ိဳးသမီးဟာ ရွက္႐ြံ႕ကာ စိတ္မပါဘဲ တြန႔္ဆုတ္ေနေသာအေနအထားတြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျပီး အမ်ိဳးသားမွ အင္အားသုံးကာ အတင္းသိမ္းပိုက္ သည့္အခါမ်ိဳးတြင္ အသုံးျပဳေသာအသံမ်ိဳးျဖစ္သည္။
မိန္းကေလးဟာ စိတ္မပါဘဲ ေၾကာက္႐ြံ႕စိတ္ျဖင့္သာ ငိုေႂကြးေသာအခါမ်ိဳးတြင္ ထိုသို႔ေသာ အသံကိုထည့္သြင္းအသုံးျပဳသည့္အခါ ပရိသတ္အတြက္ပိုၿပီးဇာတ္ရွိန္ျမင့္လာေစသည္ဟုဆိုသည္။

ခုံငုံေျပာျပခ်က္အရ ၿငီးတြားငိုေႂကြးတာေတြ၊အျပစ္ကင္းစြာစူးစူးရွရွ ေအာ္သံေတြႏွင့္ အလြန္တရာနာက်င္ေသာေၾကာင့္ေအာ္တဲ့အသံေတြကို ထည့္သြင္းလိုက္ျခင္းဟာ
ေယာက္်ားမာန္ရဲ႕အေတြးေတြထဲမွာ သူ႔ေၾကာင့္ဆက္ဆံေဖာ္ဟာ မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္နာက်ဥ္ေနပါလားဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ အလြန္တရာစိတ္ေက်နပ္မႈ႕ရရွိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။

ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ျဖစ္ ဂ်ပန္အျပာကားသ႐ုပ္ေဆာင္မင္းသမီးေတြဟာ အျခားအေနာက္ႏိုင္ငံက အျပာကားမင္းသမီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြထက္ပိုၿပီးဒရမ္မာပိုဆန္ႏိုင္ၿပီးေတာ့ အဓိကဆိုလိုရင္းကေတာ့ ေပ်ာက္ေနတယ္ ဆိုတာကေတာ့ ဘယ္လိုမွမျငင္းပယ္ႏိုင္တဲ့အခ်က္ပါဘဲ။crd
(Unicodeျဖင့္ ဖတ္ရန္)
ဘာလို့များအော်နေကြတာပါလိမ့် ? ?
ဂျပန်ညစ်ညမ်းဗီဒီယိုတွေဟာဆိုရင် အာရှအပြာ လောကမှာ ကမ္ဘာကိုဖြန့်ကျက်မှု့ အားအကောင်းဆုံးဘဲ ဆိုတာကတော့ဧကန်မုချပါဘဲ။

အနောက်တိုင်းစတိုင် အပြာကားတွေနဲ့ ဇာတ်လမ်းဇာတ်သဘောချင်း နီးပါးတူနေရင်တောင်မှဘဲ ဂျပန်ညစ်ညမ်းဗီဒီယိုတွေ ဟာပိုပြီးလူကြိုက်များနေပါသေးတယ်။
ပရိသတ်တွေအကြားရေပန်းစားတဲ့ ဇာတ်လမ်းအမျိုးအစားများစွာရှိပါတယ်။ဥပမာ-(Bukkake, Gokkun, Omorashi, tentacle erotica စတာတွေအပြင် တခြားထူးထူးဆန်းဆန်း ရိုက်ကူးထားတဲ့ဇာတ်လမ်းတွေအများကြီးရှိပါသေးတယ်။)
ဒါပေမယ့် ဘယ်လိုဇာတ်လမ်းမျိုးဘဲဖြစ်နေပါစေ ဂျပန်အပြာကားတွေရဲ့ထူးခြားချက်ကတော့ သရုပ်ဆောင် မင်းသမီးတွေဟာ အသံအကျယ်ကြီးနဲ့ ကလေးတစ်ယောက်လို အမြဲတမ်းအော်ဟစ်ကြ၊ ငိုယိုကြတာပါဘဲ။

အဲ့လို တာရှည်စူးရှစွာအော်တဲ့အသံတွေထဲမှာ အတော်များများပါဝင်တာတဲ့အသံတွေကတော့ “kimochii” “iku iku” စတာတွေဖြစ်ပြီးတော့ ကြားလိုက်ရတဲ့သာမာန်ပရိသတ်တွေကလည်းမကြာခဏဆိုသလို ဘာလို့များပါလိမ့် ဆိုပြီး တအံ့တအြကျန်နေခဲ့ရပါတယ်။
အပြာဇာတ်ကားဆိုတာဟာ လူတွေရဲ့လိင်ပိုင်းဆိုင်ရာ စိတ်ကူးယဉ်မှု့အတွေးတွေရဲ့ ထွက်ပေါက်တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။
ဂျပန်နိုင်ငံမှာဆိုရင် လိင်ကိစ္စဆိုင်ရာအတွေးတွေ ဟာအပြစ်ကင်းတဲ့မိန်းကလေးမျိုး၊ ကလေးဆန်တဲ့မိန်းကလေး မျိုးတွေအပေါ်ကို အတင်းအဓမ္မသက်ရောက်နေတာကြောင့်

အချို့သော အမျိုးသမီးများကို ရွေးချယ်ကာ ငယ်ရွယ်နု ပျိုသွားအောင် မိတ်ကပ်များပြင်ဆင်ချယ်သပေးခြင်း၊ အဝတ်အစားများဝတ်ဆင်ပေးခြင်းများပြုလုပ်ကာ
၎င်းအမျိုးသမီးလေးများ ကိုလိင်ပိုင်းဆိုင်ရာ စိတ်ကျေနပ်မှု့တွေ အတွက် အသံချည့် သီးသန့် သရုပ်ဆောင်ခိုင်းထား တာတွေပါရှိပါတယ်။
ထိုအသံတွေကိုလည်း အမျိုးအစားခွဲခြားထားကာ
The Sound of Innocence

ဒီအသံမျိုးကတော့ သရုပ်ဆောင်အမျိုးသမီးဟာ ကျောင်းသူလေးတစ်ယောက်ထက်အပြစ်ပိုကင်းစင်သော အသံမျိုးဖြင့် ငြီးတွားအော်ဟစ်ရတာမျိုးဖြစ်ပြီး ဆယ်ကျော်သက်ကောင်မလေးတွေ၏စိတ်ကူးထဲကအတိုင်း လူကြိုက်များအောင်ပြုလုပ်ရခြင်းဖြစ်သည်။
၎င်းအသံမျိုးကို ဂျပန်အပြာဇာတ်ကားများရဲ့ရိုးရာအတိုင်းအားကောင်းကောင်း နဲ့ယောက်ျားတစ်ယောက်က မိန်းကလေးတစ်ဦးရဲ့ အပျိုရည်ကိုပထမဦးဆုံး အကြိမ်အဖြစ် ယူသောအခါမျိုးတွင် လည်းကောင်း၊ မိန်းကလေးအပေါ်သိမ်းပိုက်စိုးမိုးသောအခါတွင်လည်းကောင်း အသုံးပြုလေ့ရှိသည်။

The Sound of Submissiveness
ဂျပန်တို့၏ထုံးစံအတိုင်း မိန်းမတို့သည် အမြဲတမ်းနာခံနှိမ့်ချရမည်ဟု သတ်မှတ်ထားသည့်အတိုင်း ဇာတ်ကားများထဲတွင် အင်အားကြီးသော ယောက်ျားနှင့် အပြစ်ကင်းသော၊နာခံတက်သော၊လိုက်နာတက်သော မိန်းမနှင့်သာ ဖြစ်ပျက်လေ့ရှိကြသည်။
Sound of Submissiveness ရဲ့အဓိပ္ပာယ်မှာ ဂျပန်pornကားများထဲတွင် အမျိုးသမီးဟာ ရှက်ရွံ့ကာ စိတ်မပါဘဲ တွန့်ဆုတ်နေသောအနေအထားတွင် သရုပ်ဆောင်ပြီး အမျိုးသားမှ အင်အားသုံးကာ အတင်းသိမ်းပိုက် သည့်အခါမျိုးတွင် အသုံးပြုသောအသံမျိုးဖြစ်သည်။

မိန်းကလေးဟာ စိတ်မပါဘဲ ကြောက်ရွံ့စိတ်ဖြင့်သာ ငိုကြွေးသောအခါမျိုးတွင် ထိုသို့သော အသံကိုထည့်သွင်းအသုံးပြုသည့်အခါ ပရိသတ်အတွက်ပိုပြီးဇာတ်ရှိန်မြင့်လာစေသည်ဟုဆိုသည်။
ခုံငုံပြောပြချက်အရ ငြီးတွားငိုကြွေးတာတွေ၊အပြစ်ကင်းစွာစူးစူးရှရှ အော်သံတွေနှင့် အလွန်တရာနာကျင်သောကြောင့်အော်တဲ့အသံတွေကို ထည့်သွင်းလိုက်ခြင်းဟာ

ယောက်ျားမာန်ရဲ့အတွေးတွေထဲမှာ သူ့ကြောင့်ဆက်ဆံဖော်ဟာ မခံမရပ်နိုင်အောင်နာကျဉ်နေပါလားဆိုတဲ့စိတ်နဲ့ အလွန်တရာစိတ်ကျေနပ်မှု့ရရှိတယ်လို့ဆိုပါတယ်။
ဘယ်လိုဘဲဖြစ်ဖြစ် ဂျပန်အပြာကားသရုပ်ဆောင်မင်းသမီးတွေဟာ အခြားအနောက်နိုင်ငံက အပြာကားမင်းသမီး သရုပ်ဆောင် တွေထက်ပိုပြီးဒရမ်မာပိုဆန်နိုင်ပြီးတော့ အဓိကဆိုလိုရင်းကတော့ ပျောက်နေတယ် ဆိုတာကတော့ ဘယ်လိုမှမငြင်းပယ်နိုင်တဲ့အချက်ပါဘဲ။crd

Comments

Popular posts from this blog

တရားစြဲေပမယ့္ ေဝဠဳေက်ာ္ကုိနစ္နာေစလိုစိတ္မရွိပါဘူးဆိုတဲ့ သင္းသင္း

Mi acc ျဖဳတ္ခ်နည္း